

貰った絵

まず、ここへ行きたまえ!!!:

Chocolate Eclairs & Scribblings & BOOM
Aphelionちゃんは英語のNitro+CHiRALのSS(珍しいでしょう?)が全部上手く書いたと思ったんだ。何故か読んだら、気持ちに温かくなって良い気持ちに染まられる。英語が読めるなら、読んでみ?良い練習ですよ★Nitro+CHiRAL意外ファイナルファンタシーとか、Guilty Gearとかキングダムハーツなど、色んな良いSSがあるよ★

English: Aphelion's one of those rare people who writes English Nitro+CHiRAL fanfics, REALLY GOOD ONES. I don't know why, but her fanfics always feel warm and evoke a lot of feeling and are very well-written. Other than Nitro+CHiRAL, she also writes Final Fantasy, Guilty Gear, Kingdom Hearts and other fanfics♥ Give them a try♥♥♥




とにかく、今日は自分の絵じゃないが、友達から貰った絵です:


プレビュー


素晴らしさはここ(注:長いいいいと絵いっぱいいいと素晴らしいいいすぎいいっーっーー):

続きを読む »

